100% Jamstvo Zadovoljstva
Kako ostvariti povrat novca?

100% Satisfaction Guarantee

Hill's je predan korištenju visokokvalitenih sastojaka, esencijalnih hranjivih tvari i strogom standardu sigurnosti pri proizvodnji naše hrane. Nudimo 100% jamstvo zadovoljstva za kvalitetu, dosljednost i okus za sve naše proizvode.

Ako niste zadovoljni, dobit ćete novac natrag.

Ako vaš pas ili mačka nisu zadovoljni nekom od naše hrane, možete zatražiti povrat novca. Naše 100% jamstvo zadovoljstva vrijedi za sve Hill's brendove koji se prodaju u odgovarajućim trgovinama (Science Plan, Prescription Diet and VetEssentials).

How to Claim


Kako zatražiti?


1. Obratite se svom trgovcu/veterinarskoj klinici i obavijestite ih da želite podnijeti zahtjev.
2. Vaš trgovac/veterinarska klinika trebat će oznaku proizvođača i broj zaliha u pakiranju te će vam savjetovati da vratite ili zadržite proizvod.
3. Vaš trgovac/veterinarska klinika će vam dati puni povrat novca ili zamjenu, što god želite.

Služba za informacije:
DDL Zagreb d.o.o. Kovinska 11, 10090 Zagreb (Jankomir), Hrvatska
Od PON - PET od 8:30 - 16:30
tel.: +385 1 3017 011
Email: info@ddlzagreb.hr

 

How to introduce new food

Općenito, psi i mačke imaju tendenciju stvoriti navike i mogu zahtijevati pomoć pri mijenjanju hrane, osobito ako su navikli jesti jednu vrstu hrane; sasvim je normalno da mačke i psi odbijaju novu hranu kada im se prvi put ponudi. Promjene u prehrani utječu na životinje na različite načine, stoga je važno pažljivo upravljati svim promjenama. Zlatno je pravilo uvoditi novu hranu postupno, jer će im to pomoći da se bolje upoznaju s novom hranom – naviknut će se na okus, miris, teksturu i veličinu novih granula. Također, postepeni prijelaz na novu hranu smanjuje mogućnost da vaš ljubimac ima želučane tegobe.

Postoje neke okolnosti u kojima se jamstvo ne primjenjuje

Učinkovitost

Učinkovitost nije pokrivena našim Hill's jamstvom - ono pokriva kvalitetu, dosljednost i palatabilnost. Kako s hranom ništa nije loše (jednostavno nije pravi klinički izbor za vašeg ljubimca), to nije pokriveno.

Kupnja pogrešnog proizvoda

Pogreška u naručivanju nije pokrivena Hill's jamstvom. Ako je klinika naručila pogrešnu hranu za vas, moći će vam vratiti novac ili zamijeniti hranu prema vlastitoj politici povrata. Ako ste Vi kupili pogrešnu hranu, preporučujemo da razgovarate sa svojim trgovcem i pitate da li je proizvod moguće vratiti.

Promjena prehrane

Promjena prehrane nije pokrivena Hill's jamstvom jer s hranom nije ništa loše - jednostavno nije pravi klinički izbor za vašeg ljubimca. Ako imate neotvorene proizvode, vaš trgovac bi mogao biti voljan vratiti Vam novac prema vlastitoj politici povrata. Preporučujemo da razgovarate sa svojim trgovcem kako biste saznali koja su njihova pravila.